اعتبارسنجی پرسشنامه ارتقای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در محیط ایران

رضا خانی؛ فاطمه عظیمی آملی

دوره 5، شماره 1 ، تیر 1395، ، صفحه 134-107

https://doi.org/10.22054/ilt.2016.7728

چکیده
  گرچه چندین دهه در مورد ارتقای حرفه­ای معلمان بررسی شده است، ولی ما هنوز تصویر درستی از اینکه ارتقای حرفه­ای­ معلمان از چه اجزایی تشکیل شده است و چه مولفه­هایی را دربرمی­گیرد نداریم. تحقیق کنونی به توسعه و اعتبارسنجی ارتقای حرفه­ای معلمان زبان انگلیسی در محیط ایران می پردازد. مدل پیشنهادی اولیه، 130 پرسش بوده است که از طریق ...  بیشتر